Hemma i skogen <3

Det e helt underbart att vara hemma me mor o far =) det va längesen jag va hemma så här många dagar hehe :P..

Kom på torsdag kväll och åker hem imorn kväll =) igår var jag te tandläkarn på morronen sen gick jag lite ärenden i bengtsfors sen va man hemma resterande av dagen,jag och mamma baka lite, sen va vi ju en tur te lennartsfors och inhandla mer varor till pepparkaks deg och lussebullar =) Idag hade det vart meningen att jag skulle åka till Madde i långed men dethar kommit en del snö och det ska väl komma mer oxå så det e väl inte bästa väglaget :/ hade vart skit kul men det e inge roligt att köra närdet e halkit och även om en annan kör försiktigt kan det ju komma nån idiot i möte som kör somen idot och har man otur smäller det...
så det blir att va hemma idag och fortsätta baka =) gjorde ju pepparkaksdegen igår så ska baka pepparkakor och sen blir det även lussebullar, igår gjorde vi bruna rutor =)...



Imorgon e det första advent =D det e sjukt va fort det går men det e mysigt oxå, det jobbiga e att tentan närmar sig mer o mer men jag hoppas det går bra annars e det ju inte hela världen om man får omtenta...

Ne nu ska vi väl ut i halkan snart och åka till mormor och morfar o se hur de har det innan vi sätter igång me baket =)

puss//MIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0