Mätt mätt....

uuuhhhh åt så mkt så nu är magen proppfull och jag orkar knappt röra mig hehe :P.. va jätte hungrig när jag om hem efter uni så gick direkt te ica och handla te köttärs o spagetti som jag gjorde och jag tog till mig värsta potionen och vräkte i mig allt jätte snabbt hehe (inte bra) men gott var det =) är verkligen propmätt nu...

vart på uni mellan 9.15-12.00 skulle egentligen sitta kvar efter lektionen men jag och charlotte hade knappt fått skrivit nån ting på PM-uppgiften så vi tyckte det va onödigt att sitta då utan vi får göra desto mer var för sig hemma nu eftersom det inte blev nått skrivet igår så på torsdag när vi ses igen så ska det mesta va klart på dritten hehe hoppas jag, så jag slipper tänka på det i helgen när jag e hemma i skogen...

ska nog ta mig en lite powernap nu innan jag börjar och skriva hehe blev så slö efter maten :b...

IMORGON KOMMER LOLLO =D

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0