Rolig shopping dag

Nu e jag hemma efter ha vart me Lollo hela dan på stan =) va så kul att träffa henne och det fanns en hel del att prata om hehe :P...
vi gick runt i en massa affärer och leta julklappar, inte det lättaste precis men tillslut så hitta jag i alla fall en julklapp till pappa och en till syrran men jag har ju några kvar sen köpte jag mej själv ett par tjocka knä strumper =) blir perfekt till stövlarna... Lollo hitta oxå några julklappar =) vi va och käka på subway såååå himla gott LOVE SUBWAY hihi

lite tråkigt att hon åkt hem nu dan gick fruktansvärt fort :/ men imorn åker ju jag hem så imorgon denna tiden så är jag på väg hem från Åjäng =D gud va skönt ska bli underbart att få komma hemhem <3..

ska försöka skriva mer på PM-uppgiften nu om jag får till nått bra :/....

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0