sämst :(



usch och fy %&#¤#% va tråkigt jag har =( dumma söndag försvinn :P...

jag hade inge bättre för mig förut så jag gick en tur ner på stan och kolla va de hade att erbjuda hehe men det va inte så kul där heller :/ gick och kolla lite i affärer och jag blir bara helt sjuk och vill köpa allt hehe asså jag skulle lätt kunna spendera 50000 på kläder och skor LÄTT =D blev lite deprimerad över att jag inte har så mkt pengar så hoppades på att kunna vinna lite så va tvungen att köpa en triss hehe men det va ju lönlöst 25kr back istället :( och vet ni, det e 18 års gräns för att köpa lotter hehe jag blev helt paff när hon fråga mej efter leg, hade ingen aning om det men det va tydligen för att man inte ska bli spelberoende i för tidig ålder haha :P..  

Nu håller jag på och tvättar JIPPI (inte) sen kikar jag på tv och nördar på facebook hehe måste nog läsa lite mer oxå, har ingen större lust bara men det har man typ aldrig det e bara sånt som måste göras :P..

Har ni oxå tråkigt ??



Kommentarer
Postat av: YAKIE LOGRELL

Hejsaan har du nåt tips på en film jag antagligen INTE har sett? hehe :)

2010-11-14 @ 16:43:36
URL: http://yakies.blogg.se/
Postat av: Madde

söndagar är tillför att inte göra så mkt på. :P

2010-11-14 @ 18:34:41
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0