Selma spa+

God morgon =)

vakna lite tidigare än vad jag behövde idag för det kom hit en comhem gubbe 07.45, han kolla på utaget det gick jätte snabbt, han va nog inte här ens 5 minuter hehe.. kunde inte gå och lägga mig igen så jag passa på och dusha istället..

ca kl 11 åker jag här ifrån upp till uni och 11.50 går bussen upp te sunne och selma spa =) idag e det nått som kallas besöksarena värmland grönare som vi ska på, vi va på en liknande i sep men då hette den godare det e en dag me olika föreläsningar och lekar mm så det blir nog skoj e nog inte hemma förrän 18 ikväll sen ska det bli kul och se ur det ser ut där hade ju vart trevligt me nån massage hehe men det får vi nog inte :P...



Det ser ut och bli strålande väder idag =D och kallt e det oxå, på fredag kanske det ska komma snö =) jag håller tummarna vill inte ha nö regn nu ....

have a nice day ;) // mika

Kommentarer
Postat av: laila

härligt =)

2010-11-17 @ 17:22:29
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0