snööööööö =D

god morgon =)

Det är snö ute UNDERBART det e så himla fint jag måste nog ta en tur ut sen och traska lite snön hehe :P NU håller jag på och tvättar sen försöker jag skriva lite mer på PM-uppgiften men det går inte strålande eller det går typ inte alls känner mig tom i huvudet och får inte fram ett ord att skriva men jag måste försöka, har i alla fall skrivit en halv sida typ så det e ju inte helt fy skam hehe..

Lördag e det ju idag =) det e väl inte så jätte mkt planerat ska tvätta nu sen plugga en del och senare i eftermiddag så ska vi kanske hem till Niklas och Maria =) så det kan bli en bra dag till slut hehe ...
vad ska ni hitta på denna snöiga lördagen??



Har blitt helt fast i All i need is you med idolerna den går typ på repate hela tiden hehe Erik tycker väl jag e knäpp snart :P.. tycker bara den e såå sjukt bra och fin men det e väl så några dagar bara sen lyssnar man på nått annat :) det passar ju ypperligt att lyssna på jullåtar nu när det e snö ute =)
På Torsdag ska jag åka hem till skogen <3 och då ska jag nog få mamma att vi ska baka lite lussebullar och kanelbullar o sånt mys det e ju snart 1 andvent =D.... ska bli härligt att komma hemhem till skogen en sväng va ju några veckor sen nu igen sen ska jag troligtvis träffa Madde när jag e hemma oxå =D kul har saknat henne...

jag ser ju att det e en del som besöker min blogg och ni får jätte gärna slänga in en komentar om ni tittar förbi =) det skulle göra mej jätte glad Tack <3

//Mika

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska ut lite på stan och sen ska Fredrik, jag och hans föräldrar gå och se på Galenskaparna! :)

2010-11-20 @ 11:52:41
URL: http://oggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0