station/medel :P

flås och pust..... jag var på ett friskis pass förut som just hette station/medel och det va första gången jag prova det och shit va jobbigt plus att jag hade glömt min vatten flaska hemma så blev det ännu jobbigare, den sista kvarten körde de på som satan och jag orka verkligen inte mina ben orka knappt bära mej, sen ser man gamla gubbar och tanter som e hur hurtiga som helst och så står jag där helt dy svett och orkar knappt röra ett finger hehe fyyy fasen va jobbigt och det va första gången på väldigt länge som jag kände av astman nu när jag träna, om jag inte hade haft den skiten vet jag att jag hade orkat så mkt mer men men... det känns i allafall jätte bra nu efter då man fått duschat och fått i sej lite mat =) då känner man sej stolt =D....



så såg jag nog typ ut :P

det blir nog inte så jätte länge till man sitter uppe e rätt trött...
natti natti /mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0