trött :O

tillbaka nu från sunne o selma spa, det har vart en rolig och givande dag men i slutet blev det lite segt för det drog ut på tiden så i bussen hem va alla jätte slöa o trötta och jag e detsamma har precis käkat nu så får nog bli en lite lur innan greys börjar =)

annars va det kul på selma =) och shit vikket fint hotell o spa önskar man hade fått sett lite mer men jag MÅSTE bara dit igen och då helst en helg och me mkt spabehandlingar hehe så ska skriva upp det på min önskelista till jul =D vi hade 4 st olika föreläsare och alla va intressanta sen fick vi sitta i grupper och diskutera olika fråger och rita hehe så det va lite kul och sen fick vi en go fika oxå :)

måste ju berätta att jag fick en JÄTTE glad överraskning i förmiddags när jag kom te uni =) hämta ut min omtenta och jag fick VG =D så himla glad e sjuk stolt, det trodde jag ju inte så det kändes nästan värt det att jag fick göra en omtenta hehe :P...VG hösta möjliga liksom hehe =D GLAD GLAD GLAD....

Man kan säga att jag e väldigt nöjd me denna dagen ;)

ne nu måste jag vila innan jag deckar här vid datorn :P..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0