ut på tur..

...till mariebergsskogen snart =) kl 12 ska jag möta Ecaterina på torget så ska vi åka till mariebergskogen, hon ville kolla lite mer där inför PM-upgiften och fråga om jag ville följa med så varför inte, då kan ju lika väl jag me se om man snappar upp nått nytt ;) ... jag vet inte hur länge vi blir där men det går nog ganska snabbt ska bara gå runt o kolla lite sen måste jag hem igen och sätta mig och läsa rapporten...

igår eftermiddag så åkte vi en tur te willys och handla lite så blev det tacos sen till idol =) såå himla gott.

ni glömmer väl inte att det e farsdag imorn =) det e lite tråkigt att jag inte e hemma denna helgen, brukar vara hemma när det e farsdag el morsdag men men det e tur det finns telfon så man kan ringa och gratta han i alla fall =)

Nu ska jag snart göra mig i ordning och sticka ner te stan =)

ni får ha en underbar dag //mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0