vad vill jag?

Hemma från skolan nu och har vart ett tag, det va en intressant föreläsning som handla om karlstads kommun skärgården ;) man kan inte riktigt tänka sig nån skärgård i karlstad men den e faktiskt ganska stor me många öar, fick lust att åka ut me båt till sommarn och kolla in dessa olika ställena =) faktiskt riktigt intressant och hur man ska göra för att få folk att upptäcka detta vilket nog inte många har, jag trodde det typ bara va hammarö liksom men så vad det inte :P.. 

ang min rubrik vad vill jag egentligen hehe :P.. lite werd kanske men jag tänker ofta på vad jag egentligen vill även om det e små saker eller lite större, allt från vad vill jag äta?, vad vill jag plugga? vad vill jag ha på mej? vad vill jag träna? hehe kan nog rabbla upp i evigheter olika saker och den största frågan e väl egentligen vad vill jag me livet? jobb? mm.... det skulle va så enkelt om man viste från början, sen man va liten vad man ville göra och höll fast vid det.. jag brukar tänka på min kompis Sandra och jag beundrar verkligen henne. hennes dröm var alltid att bli lastbilchaufför när hon va liten. sen gick hon i säffle på fordon och utbilda sig till lastbilchaufför, tog körkort till bil och lastbil o släp jätte snabbt och nu har hon gått ur skolan och jobbar heltid som chaffis och hon e bara 19 år och det bästa e ju att hon älskart oxå hehe jag e impad faktiskt och skitglad för hennes skull =) för mig e det dock inte så lätt jag vet inte vad jag vill jobba me alls hehe det e så svårt.. Vill verkligen ha ett jobb heltidjobb och nbra lön hehe men det vill väl de flesta :P..

iväg och handla mat nu kanske ????? elle??? det ger sig :/
 
puss //mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0