10.10.10 ;)

Hej

idag e det ett lite coolt datum eller hur :P... 2010 den 10:e oktorber =D

idag e det söndag oxå och helgen e snart över det har gått sjukt fort denna helgen oxå :/ har bara tatt det allmänt lungt igår gjorde jag inte så mkt va ute och gick på morronen och sen läste jag lite och va o handla sen gjorde jag kycling sallad och på kvällen satt man bara framför tv :P.. idag gick jag te Helen i morse senva vi ute på en låång promenad =) jätte skönt och det e ju kanon väder hösten e allt bra fin :) va nog ute i två timmar sen gick jag me hem te henne så vi drack te och käka lite frukost sen kolla vi på reprisen av idoloch bara satt o tjöta så gick inte därifrån förrän kl 15 så det har vart en mkt trevlig förmidag =D..
Nu har jag nyss käkat och sitter o kollar på tv vet inte om det blir så mkt mer gjort idag ska väl läsa lite men annars e jag nog hemma resten av kvällen..

imorn e det skola igen men bara 2 timmar sen får vi se om man kanske ska iväg o träna igen me Simone..

Imorn börjar oxå älgjakten =) kul för dem hemma hade vart lite roligt att vart me men jaja gött att slippa älglusen haha :P.. de kommer nog i alla fall få väldigt bra väder och det ska bli kallt så det e ju perfekt sen ska det bli gött me lite kött :P älgfile mums mums saknat...

tycker hösten e underbart vacker så bjuder på en bild =)



puss//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0