2010.10.21

Hej

vi har två tokiga katter men samtidgt underbara hehe =) lite om Bullie o blanco för er som inte vet. Blanco är en ragdoll, helt underbart goo och mjuk som siden ;) han är väldigt bra på att prata (lite störande ibland) och han ska vara med överallt, älskar att sitta i knä, han är inte ens ett år än men han växer så det knakar hehe en ragdoll normal vikt när de e full vuxna e mellan 7-11 kg så det blir en riktig tungviktare. Bullie är en blandning av norsk skogskatt o bondkatt oxå bra på att prata men inte lika mkt som blanco, han älskar att vara ute på balkongen och är väldigt kelig.  de två ihop går jätte bra det älskar varandra men de gillar även att busa en hel del .. nyfikna som bara den och ska vara överallt detta är ett exempel hehe


bus pissar <3


torsdag idag =) snart helg UNDERBART för jag ska åka hemhem te skogen, ska bli jätte skönt sen måste jag hämta en del grejjer eller snarare kläder varma kläder det e ju svin kallt ute nu så jag ska hämta halsduk och kängerna o lite sånt som jag vill ha nu.. jag åker imorn sen kommer jag väl upp på söndag igen det e inget inplanerat så det kommer nog att bli en lugn helg men det e skönt det =)

haft en föreläsning idag på förmiddan =) föreläsarn som vi hade idag har vi haft en gång förut och han e riktigt bra o duktig sen e sista tio minutrarna så kom två tjejer in och prata lite om drivhuset som finns i karlstad men i alla fall så va en av de två tjejerna Elina som e med i lite sällskap på 5:an hehe lite roligt...

lasagnen står i ugnen nu så jag ska väl snart ta ut den =) gott .. sen ska jag nog sätta mej o plugga lite annars kommer denna kvällen som många andra kvällar bli väldigt lugn :P..

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0