cardio moves

Hej

jag har ett sug te att skriva men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om NORMALT (inte) hehe men jag skrivet nått i alla fall skam den som ger sig :P..

denna dagen har vart en av de bättre dagarna =D imorse el på förmiddan så åkte jag och Erik ut och kolla inredning :) kök, garderober, golv, tak mm mm =) riktigt roligt och jag tror det kommer bli (ursäkta) men jävligt snyggt, denna mannen har känsla för stil måste jag säga hihi såååå roligt...  längtar tills allt drar igång =D... fick me oss en massa brocyer (hur stavar man) i alla fall så har vi en del att kolla igenom hihi.
köpte me oss sallad från oliven MUMMA bästa salladen tror jag de har..
kl 14 börja Erik jobba så ja vad gjorde jag typ ingen ting tog det väldigt lungt diska gjorde jag i och för sig men annars satt jag nog bara vid datorn o tv tills kl slog 17 för då gick jag ner te stan och mötte Charlotte och Simone och så åkte vi ut till KMTI och körde ett Cardio moves pass ni kanske undrar va det e men är en koregraferad dans typ till en massa olika låtar skit kul =) tycker det e roligt me kroegrafik när man lärt sig alla steg och gör det tillsammans jätte roligt =)

imorn o på fredag e det uni men vi går bara 10.15-12 så det e ju lite lyx ;) förresten förläsningen vi hade i igår va riktigt intressant och bra det handla om urnatur =) jätte intressant jag skulle vilja åka dit kolla in deras hemsida urnatur.se 

ne nu ska jag nog göra mig i ordning för natten o snart gå o krama kudden :P..
natti natti puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0