det går trögt...

... me renoveringen :(

det va meningen att vi skulle börja i helgen men det blev inte så, jag har pluggat en hel del denna helgen o Erik har vart allmänt trött så det blev ingen ting me oss så vi får väl se om det tar fart nu te veckan eller nästa helg...

helgen har vart lugn me andra ord, jag har fått läst en del men annars har det vart lungt har inte orkat gjort så mkt annat för har haft träningsvärk hehe jag va ute en sväng igår och gick men mkt mer än de klara jag inte av men det börjar försvinna nu har fortfarande lite ont i bena men det e mkt bättre nu kan jag i alla fall gå normalt hehe..
tog lite bilder igår när jag va ute och gick ENJOY
     


idag är jag ledig från skolan men jag har väl tänkt att försöka plugga en del ändå till omtentan så jag sätter mej nog på bibblan o läser, sen ska jag åka ut te bergvik o handla käk med tänkte jag. jag fattar inte vart all mat tar vägen jo i magen men sååå fort hehe vi äter som hästar kan man ju tro.. det e så tråkigt att handla mat me o dyrt usch men man måste ju ha mat för att klara sig..

puss//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0