Fredag 8/10-10

hej hej

idag e det fredag och veckan e slut denna veckan har verkligen gått jätte fort, man hinner ju inte me hehe :P snart e det jul liksom och redan te veckan e det älgjakt :P..
har bara vart två dar i skolan denna veckan så det e ju rätt gött har tränat en hel del =D.. jag sa ju att jag skulle på bodypump idag men det blev ett medelpass på friskis i stället men lika skönt de..

det e såå skönt att man kommit igång igen och det känns redan som man tappat nått kilo faktiskt HÄRLIGT =D

Nu ihelgen blir det lungt tror jag har bestämt mej för att stanna kvar i karlstad i alla fall ingen edsmarknad för mej men det gör inte så mkt.. idag kanske man ska träffa Lollo en sväng hon e i karlstad me familjen det skulle käka på nån resturang och sen på teater så jag får se om vi hinner ses det beror lite på..

måste försöka läsa lite i böckerna oxå i helgen ;)

Nu ska jag nog ta tag i diskberget sen blir det väl snart te att göra i ordning nån mat. nån som har ett förslag på vad man kan hitta på?

puss//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0