Sööööndag

Go morgon :)

helgen e inte riktigt slut än men min början på helgen har vart kanon =) i fredags va vi på en föreläsning på morgonen sen kl 16.55 åkte jag med bussen hem till skogen <3 blev goo mat te idol sen på kvällen sen satt man en stund och grejja med datorn vi har ju äntligen fått internet hemma HELT OTROLIGT hehe ;) fiber med och det funkar jättebra och gåt jätte snabbt man kan knappt tro att det e sant hihi... vi fick inte riktigt igång det trådlösa men det löser vi nästan gång hitta nämligen inte pin-koden menmen...
Lördag morron el förmiddag så åkte vi till mormor o morfar o hälsa på =) hjälpte dem att bära in ved och lite så.. kl 17 körde mor o far upp mej te årjäng så då va det dags att åka hem te karlstad igen skulle ju bli dåligt väder idag visa dem på tv så då tyckte vi att det va lika bra jag åkte upp igår så de slapp köra..  så nu e jag här.. det snöar inte än här men det kanske kommer senare..
idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl handla lite inför imorn sen packa och sen får vi se om vi kommer iväg och köper nått tak..  imorn åker nämligen vår klass ut på en exkursion mån-tis =) vi ska bla besöka torsby skidtunnel och vildmark i värmlad så det kommer nog bli kul hoppas jag kommer nog att bli kallt dock när vi ska upp en bit i värmland hehe men jag har vart hemma o fyllt på förådet me varma kläder hihi glömde dock vantarna :( så kanske måste kolla lite på stan sen o se om jag hittar några billiga vantar som jag kan ha.

varför e söndagar alltid så tråkiga? det e allmänt slappt och man e lite små deppig men varför e det för att veckna är slut och att det går så fort, eller e det för att det e måndag nästa dag och en ny vecka?? de flesta jag känner i alla fall tycker söndagar e piss tråkiga men varför hehe???

Här är en bild på mina klass kamrater Simone och Charlotte när vi står och väntar på bussen vid uni =)



Nu ska jag nog hoppa in i duschen och göra mej i ordning, sen får det blir en runda på stan lite senare och sen hoppas jag att Erik kommer upp så vi kan åka iväg och handla tak =) 

pussar/mika 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0