15 sep 2010

Hej

det e mycket i skolan nu PUST just nu har vi 2 uppgifter som ska in om en vecka och två veckor ett större och ett lite mindre sen har vi föreläsningar och seminarier och till det ska vi läsa artiklar som ska diskuteras sen 30 sep har vi tenta och till det måste vi läsa ut kurslitteraturen och jag har hitills läst ut en bok bara fyra kvar varv två e på eng :/ jag kommer aldrig hinna me det men vi får hoppas det går vägen ändå vill inte ha omtenta...

idag hade jag goo sovmorron =) jag börjar inte förrän 14.15 idag och då har vi seminarie, och jag har nu på morronen läst ut det jäkla häftet som vi ska diskutera om SKÖNT sen slutar vi kl 15 igen =) och då blir det nog direkt hem igen och sätta sig me arbetet och sen kanske läsa lite eller om Erik har tid och lust så blir att att börja lite smått me sovrummet..

det e jätte fint väder ute idag =) nu e det sånt varannadags väder igen, igår va det verkligen ruskväder ute men nu e det sol :) härligt...

till helgen i det Årjängs marknad =D och det blir nog att man drar dit  på lördag en sväng :P måste bla köpa sockar hehe sen e det ju traditon att gå där hoppas bara att det blir fint väder annars e det inte så kul att gå där.

Ne nu ska jag kliva ur sängen och gå ut och göra mej nån mat sen gosa lite me katterna oxå innan det blir dax att göra sig i ordning för plugget :P..

pussar//mika




Kommentarer
Postat av: LISA MARKLUND

Fin blogg!!

2010-09-17 @ 09:16:06
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0