18 april 2011

God morgon =)

Ny dag nya möjligheter hihi.. Ellenor kom inte hit förrän typ halv 11-11 igår nångång så det blev rätt sent sen satt vi uppe och prata länge så jag vet inte riktigt vad klockan var innan man kom i säng hehe och nu är man redan uppe, Ellen har redan åkte och jag ska snart göra mig i ordning och åka till skolan..

Längtar till helgen nu som bare den hehe ska bli såå roligt att träffa allt det folket igen sen håller jag tummarna på att det blir fint väder så vi kan grilla innan det blir party på Dalia =) sen är det Påsk oxå och det ska bli skönt bara att få va ledig en stund och vara hemhemma i skogen, blir det fint ska jag passa på och sola en del oxå för det finns inte så mkt tillfällen till att göra det här...


tog kort på några skrikmåsar när jag va ute och gick igår =) de e fina men herregud va de skriker de heter kanske inte skrikmåsar men jag kallar de det är det tärner kanske jag vet inte va de heter :P..

Nu ska jag göra mig i ordning för dagen ni får ha en underbar dag i solen =D
//Mika


Kommentarer
Postat av: amanda dagens blogg tävling!

händer uidag då :)?

2011-04-18 @ 10:10:25
URL: http://amoriito.blogg.se/
Postat av: Louise

kollade aldrig klart på hela filmen men ska göra det idag :)



allt bra ?

2011-04-18 @ 10:12:46
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Förlåt för sent svar!



Sv; Under helgen har jag varit med kompisar, du då? :D

2011-04-18 @ 10:30:45
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0