8 april 2011 - God morgon

Idag är det FREDAG =) härligt jag börjar som sagt inte förrän 13.15 så slappar lite nu i soffan innan man ska göra sig i ordning för uni.... ska snart käka lite frulle oxå för det har jag inte gjort än..

Ikväll ska jag på tjejkväll me Nina ut te skoghall hos Sara tror jag det blir =) ska bli trevligt blir utgång sen oxå men jag vet inte om jag ska me ut, ska upp tidigt imorn och åka med bussen te Årjäng som går 07.40.. men vi får se det kan ju hända att jag blir sugen på att dra me ut hehe men problemet är ju att jag inte har så mkt pengar men men vi får se hur det blir. ska bli trevligt att komma ut och träffa lite folk i alla fall och det e ju fint väder oxå UNDERBART..



bild tagen från goggle

Nu är det dags för frukost

Kram//Mika


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra denna fredag?:)

Nu har jag publicerat vinnaren av ett läderarmband från Josign.se, kika bloggen för att se vem som vann:)

2011-04-08 @ 09:44:18
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sara

Skönt med fredag! :)

2011-04-08 @ 13:20:27
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0