Alla hjärtans dag

Go morron

Det är väl ingen som har missat vad där är för dag idag? Men för mej känns denna dagen precis som vilken dag sm helst :/ blir nog inget specielt utan jag ska sitta här hemma i min ensamhet hela dan och plugga typ KUL (inte).
Förra årets alla <3 dag va fantastisk, kommer aldrig glömma den dagen.. en helt perfekt alla hjärtans dag <3 men man ska väl inte rota och tänka på det gamla utan se framåt istället hoppas jag kommer få en perfekt alla hjärtans dag igen någon gång ;)... 

Idag ska jag börja me de "ROLIGA" artiklarna :( usch börjar bli riktigt less på alla dessa förbenade artiklarna håller inte reda på hur många man har läst nu men det är en del :/...  Så det blir en dag inne igen, känns lite bättre i bena nu så det e skönt, har ju inge uni idag kanske ni förstod .. inte lika fint väder idag lite små mulet men det verkar nästan som att solen försöker tränga sig igenom =)

Sen ikväll 18-22 har jag tvättid =D hehe kanske inte så kul men ska bli intressant nu och se om jag kan tvätta upp alla min tvätt utan att den gula lampan börjar lysa som betyder att jag får betala för det extra jag tvättar :( såå dumt system kan man inte tvätta mer än två maskiner i månaden är det fan värdelöst kommer nog fasen ta hem tvätt te mor o far då o tvätta...

na dags för artiklarna MÅSTE =(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0