fredag =D

Hej

Helgen är HÄR =D imorgon ska jag och några tjejer dra ut ;) ska bli riktigt roligt va evigheter sen jag va ute och festa här i karlstad...

Idag var det seminarium 11-12 gick bra =) sen var jag till systemet och handla LITE fan va dyrt det är me dricka =( sen fick jag gå hem för dessa jäkla bussarna eller i allafall den bussen jag åker med har vart helt omöjlig idag :/ fick stå och vänta jätte länge i morse på bussen men det kom ju fasen ingen så jag fick gå in istället i detta mysiga väder (tur man inte bor jätte långt från stan) sen kom det ingen buss när jag skulle hem heller :(.. Allt pågrund av att det har kommit så himla mkt snö, igår hade det tydligen vart kaos överallt, tur jag inte va ute då...

det skulle väl lugna ner sig ikväll me blåsingen och snön tror jag får hoppas på det för ikväll ska jag ut te våxnäs och träna =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0