hemma i torrskog =)

Nu har jag anlänt i skogen ;) efter en timme i skolan så åkte jag och Lollo hem till skogarna :P.. 11.55 gick bussen så va i Årjäng 13.30 typ då handla jag och mor en massa mat och sen fika vi på broms =) sen åkte vi till mommo o moffa med varer och hjälpte dem lite me ved och lik innan vi åkte hem PUST hehe :P men nu e jag äntligen hemma hihi :P...
Kvällen ser ut att bli väldigt lugn blir väl lets dance och sen lite gott käk till det :P....

jag vet inte vad jag ska göra denna helgen mer än att jag måste läsa till nästa seminarium som är på måndag redan :/ så det blir nog en lugn helg.. Dags att spara pengar nu oxå usch va det går pengar blir ju pank rutt och det är bara början på månaden än så länge :( vet inte om jag vill fortsätta me kassa boken haha får väl en chock i slutet på månaden :P
i need a job and i need money .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0