Willys

hello =D

helt slut nu båda två ligger i soffan som döda fiskar hehe :P matkoma ... Vi åkte direkt ut te rusta och willys på morronen och där spenderades de några timmar :) så nu har jag verkligen storhandlat :P frysen e fylld till max alltihop gick på lite under 1000kr men jag fick så himla mkt så nu hoppas jag verkligen att det räcker ett bra tag.. Blev så många kassar :/ hehe men nu va vi ju två men vi bärde fyra kassar var ändå så det blev tungt.. Lollo hade ju ingen bil så det va bara att bära o bära hehe, himla skönt att det e gjort nu i alla fall =)
va hemma typ 2 sen gjorde vi kyckling och is =) mums mums...



Kvällen blir nog bara lugn, Therese kunde inte komma te karlstad idag men kanske imorn. så vi blir nog bara hemma hehe orkar inte göra nått, kanske blir en promenad om "tjocka" orkar o (jag) hehe :P..

GLEE ikväll oxå =D kvällen räddad <3...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0