1/1-11

Idag har det vart kalas här hemma för Mamma =) vid tre tiden så kom mormor o morfar och Lena o ulf kompisar till mamma o pappa =) så då käka vi smörgås tårta och sen blev det tårta o kaffe och kakor.. sen kom Annette o Niklas och Erica och lite senare ändå kom Steve och Birgitta så det har vart fullt hus hehe =D har vart roligt för vi "ungdomar" spela spel hehe som tex Helt hysteriskt som jag fick i julklapp och sen ett fråge spel =D
det e sjukt roligt me sällskapsspel men tyvärr spelar man det ju för sällan..

Nu blir det snart kvällen för mig, imorn tror jag nog att jag ska sätta mig och skriva på projektarbetet..

lite bilder från igår =)


 

blev inte så många bilder alla va ganska suddiga (undrar varför)...

//Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0