11/1-11

go förmiddag =)

har redan vart uppe ett tag va redan uppe kl 6 och kl 7 åkte jag till uni ;) jag planera väl inte så bra så det blev en tidig buss börja ju inte förrän 8 men men ...

vi va i datasalen idag och greja med excel olika statistiker inom turism som vi skulle leta upp och fixa nått snyggt diagram på excel hehe.. excel måste man nog lära sig lite bättre men vi fick allt till det till slut =)

käkar en tidig lunch nu och snart ska jag bege mej ner te stan, ska skicka ett brev så måste ha frimärke och sen får jag väl kolla lite i stan oxå när jag ändå är där fast ska nog inte köpa nått..
Måste läsa sen när jag kommer hem oxå :/ usch usch inte roligt men imorn har vi seminarium så måste förbereda inför det och sen har jag en hemsk bok oxå som jag måste försöka läsa :(...

Have a nice day ;) // Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0