12 jan 2011

Idag vart man i skolan 10.15-12 hade seminarium =) va kul och lärorikt framförallt, nu vet man lite mer vad man ska öva på inför tentan som faktiskt är snart :/... efter skolan så va jag in på klas ohlssons så nu har jag fått mig nubb så jag kan hänga upp lite tavler sen blev det en ny pärm oxå till alla viktiga papper =)..

fint väder idag =) det låg lite ny snö när jag gick ut i morse och det ser genast mkt bättre ut ute nu när det e vitt istället för brunt hehe :P..
ska snart laga mig lite mat men efter det kanske det kan bli en liten promme (kANSKE) vill ju börja träna nån stans snart oxå men jag får nog vänta en stund till tills tentan e över och det lugnar ner sig lite sen ska jag sätta igång på riktigt för beach 2011 för iår hoppas jag verkligen att jag kommer utomlands..

har diskat nu (första gången i denna lägenheten ;)) sen har jag pysslat lite me skolarbete och skickat in det te läraren =) dags att ställa sig med maten nu tror jag ;)

kram//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0