19 jan 2011

Go morgon =D

Gött att vara ledig idag fast man har ju en del att pyssla med ändå, måste plugga inför tentan och så måste jag träna på min presentation ;)
jag har suttet nu på morgonen och gått igenom frågorna på kursplanen för denna kursen till tentan och det går hyffsat bra jag kan ju svara på alla frågor fast det finns säkert mer man kan säga om dem men men det är en början i alla fall :p...

jag har ett litet problem nu som jag upptäckte igår när jag skulle registrera mig till nästa kurs :/ jag kan inte registrera mig för jag har inte behörighet Eng B.. viste väl att det skulle vara nått krångel, jag ska ju läsa eng B på komvux och jag har skickat in papper så jag ska börja med det så fort jag får svar från dem men jag hinner ju inte bli klar med det innan nästa kurs börjar ... har skickat till kursanvarig till denna kurs och jag hoppas att det löser sig så jag kan läsa parallet eng B och denna kursen nu annars kommer jag efter i programmet och det vill jag inte så jag hoppas dem e lite snälla.. håller tummarna.. funkar det inte så kommer jag nog bara inte läsa vidare utan då vet jag inte vad jag ska göra. jobba?

Ikväll kommer mor och far hit =) mamma ska börja läsa nu på uni och ska vara här uppe två dagar och pappa hänger med bara :p blir mysigt trevligt me lite sällskap men jag vet inte om jag kommer va så jätte social med dom eftersom jag måste plugga en del (kan nog bli svårt att koncentrera sig) ...
ska bli kul i alla fall sen har de medlite mer grejer som tex soffbord =) ...


hehe saknar min frasse bus <3

nu ska jag käka lite frukost sen blir det nog mer plugg

kram//mika

Kommentarer
Postat av: Simone H

Men gud så söt :)

2011-01-21 @ 10:34:30
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0