20 jan

Hej hej

Dagen har vart fullspeckad :P.. vakna av att mor ringde 8 i morse och då var det dags att gå upp för de va snart i karlstad så följde me upp till uni och visa mamma in hehe sen fika jag och pappa där i cafet innan vi åkte hem blev frukost för mej där ;)
jag och pappa sätte upp tavler och lite sånt, har ju soff bord nu oxå =D sen kl 3 kom Simone och Charlotte hit så då satt vi och öva in presentationen till imorn och pappa han åkte te biltema sen kl 5 kom mamma o pappa hem och då gick de andra..  Nu är mamma på Karlstad CCC på invigningen och jag och pappa är här hemma ar just käkat pizza och snart ska vi ner och hämta mamma .. så det har vart fullt upp så jag har inte fått nått pluggat idag på tentan utan det får bli imorn det och sitta med det typ hela dan efter presentationen :/ ser jag jätte mkt fram imot (inte).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0