2011

HAPPY NEW YEAR!!!

hoppas alla hade en bra nyår =) jag hann inte skriva nånting igår, det var full rulle från möra te kväll ;) först på morronen så drog jag och mamma upp te Årjäng för att inhandla den sista maten te nyåret och lite skumpa o tårta hehe, va inte där så länge men direkt man kom hem så va det bara att ställa sig i duschen och sen fick man ju leta upp kläder man skulle ha på kväll sen kl halv 5 så åkte vi till Åsen och fira det nya året =) käka tre rätters då vi fick till förrätt: hummersoppa varmrätt: marulk i inlindad bacon med potatisgratäng och svamp till. Efterrätt: bärpaj med kesella =) allt va såååå himla gott skulle kunna äta det idag igen hehe :P..
Camilla är ju för roligt så vid det dukade bordet så fick alla varsin trisslott under vinglaset och hör och häpnad jag vann 25kr gånger 10 alltså 250 spänn hehe =D det e nog det högsta jag har vunnit på en triss haha..
hade en jätte trevlig kväll med gänget, sköt raketer gjorde vi med men det va nog nått av det fjuttigaste jag har sett haha för att vara en sån stor raket låda..

GRATTIS TILL UNDERBARA MAMMA SOM FYLLER ÅR IDAG!!!

Jag fick ju inte skrivit nått igår som sagt så jag fick ju inte skrivit det sista ögonblicket DAG 30 så det kommer upp senare idag sen ska jag försöka lägga in lite bilder oxå från går kvällen =)

PUSS//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0