25/1-11

Hej

idag känns det bättre me plugget fast det e ju fortfarande mkt ändå men det känns lite bättre i alla fall jag hade väl en dålig dag igår hehe..

har vart på uni idag 11-13 typ och vår lärare mekonnen är inte den enklaste att förstå men han kunde ju sin grej om det han prata på ;) så jag tror han e bra hihi..
jag har skit ont i nacken eller bakhuvvet på vänster sida kan bara vrida huvvet i vissa posisioner annars gör det skit ont jag undrar om det var nått jag gjorde igår på coren som blev galet :( hoppas det går över snart får typ knarka alvedon :/..

sen jag kom hem så har jag fått läst klart PIP artikeln så nu e det bara en kvar får se om jag tar det senare annars har jag hela dan imorn på mej oxå.. betalat räkningar och käkat o kollat på tv =) snart ska jag ta itu me disken JIPPPI (inte)..

jag träffa förresten en gammal klass kompis idag på bussen till uni =) det va hennes första dag där så jag gav henne en mina rundvandring innan jag börja så hon hitta till salen hon skulle va i =) terese hesnes =) va riktigt kul att ses va ju ett bra tag sen..

ne nu måste jag nog tyvärr ställa mej me disken :/

kram//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0