booring

fasen va tråkigt det e nu då :( men snart kommer en gammal repris av glee så då går ju en timme hehe =) jag har läst klart artikeln och jag har skrivit frågor men jag vet ju inte om det e jätte bra men man ska väl ha nått att säga imorn på seminariet ialla fall ..  sen har jag fått en annan artikel som ska läsas tills på måndag så den kanske jag redan börjar läsa nu eller så blir det i helgen fast jag ska ju hemhem i helgen och då brukar det inte bli mkt gjort hehe så kanske bäst att läsa nu :p..

fick besök för en stund sen oxå av en granne, hon trodde att jag spela hög musik :/ jag har inte hört nått oväsen och jag har då inte spelat nån hög musik så hon fick väl leta vidare hehe :P känsliga människa det e ju lill lördag och kl e ju inte alls mkt menmen måste ju vart lägenheten precis under henne fast det vet ju inte jag vikken lägenhet det e men mig kan hon då inte anklaga...

en fin låt =) vet ni vikken film låten e me i???



ska väl laga te nån lättare mat snart oxå..

kram//mka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0