deppig =(

usch jag känner mej hur deppig som helst, känns inte bra alls :( var ute och gick förut och tänkte det skulle bli bättre men icke det blev nog bara värre för då tänkte man på allt möjligt.. det va skönt att va ute och gå det har ju vart underbart väder men jag fattar inte vad det är som har kommit över mig.. har inte orkat pluggat nått mer heller sen så ringde mamma o dem kommer inte ikväll utan de åker upp tidigt till morronen i stället :/ hade vart kul om de kom får då hade man fått annat i huvve men nu snurrar bara allt jag tror jag e deppig för jag har inte fått nått svar än från uni om hur det blir om jag får fortsätta eller inte och då börjar jag tänka på vad fan ska jag göra om jag inte får, jag vill inte bli arbetslös igen och jag vill och orkar inte gå ut och söka jobb igen..
jag hoppas jag får svar snart så jag vet vad som händer och jag håller tummarna för att jag ska få fortsätta på uni vill ju det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0