Flytt =D

Go morron =)

det blev lite plugg igår jag skrev instuderingsfrågor sen läste jag lite mer iboken men så mkt mer blev det inte så får kanske sitta lite idag oxå..

annars idag så blir det att packa inför flytten imorgon =) har vart hemma lääänge nu så ska faktiskt bli lite skönt att få komma till nått eget även om det vart undrérbart att vart hemma oxå.. ska bli spännande me en ny lya oxå ;) blir kul att möblera och sånt hihi så det blir jaa i lägenheten :P..
Vi åker ganska tidigt imorn ska va uppe vid 11 typ då jag får nyckeln och lite sånt sen kl 13 så ska jag o titta på en soffa som jag hitta på blocket hehe så hoppas jag kan pruta ner den lite så jag kan få me den me en gång =) sen blir det väl att kika lite i affärer på rean innan det stänger =)..

Det är tur vi inte åker idag för fy fasiken vikket väder =( det blir nog bara att vara inne idag tror jag, ska väl snöa hela dan + att det e väl lite regn i det oxå usch usch :(..

Kolla ni på lets dance igår förresten =) vi satt och kolla på det och jagblir så sugenpå att danse det ser ju jätte roligt ut.. tyckte det va många som va bra faktiskt kommer nog bli en bra säsong ;)


några av deltagarna =)

kram//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0