första dan efter lovet

Hej

ja idag har man då vart på uni igen första dan efter lovet =) va lite skönt att kommate skolan igen men samtidigt så fick man helt plötsligt en himla massa plugg framför sig eftersomtentan redan är nästa veckan :/ plus att det e redovisning och seminarier och grejjer som det ska läsas och skriva inför.. hur ska man hinna ????

börja 10.15 idag så va ju inte så tidigt men man gick ju ändå upp tidigare än förut då man va van att sova te 10-11 hehe :P hade en föreläsning om metod, lärarn som vi hade e jätte bra men jag vet inte om jag fick ut så himla mkt av lektionen ändå det va mjukstart hehe..
imorn börjar vi redan kl 8 :( usch va tidigt så det får nog bli en tidig kväll ikväll...

fylde på busskortet efter föreläsningen sen åkte jag direkt hem, laga mat sen har jag fixat och ringt te kommun i b-fors så jag kan få ut mina betyg, lämna studieförsäkran, skrivit lite mer på projektarbete, börja läsa lite i den tråkiga boken (försökte i alla fall) sen har jag faktiskt vart ute på en liten promenad trots halkan så gav jag migut för att studera området lite och leta efter närmaste busshållsplats hehe :P.. hitta en rätt nära men det e en läskig nerför backa dit :S spänner hela kroppen när man går ute nu för att det e is överallt .. längtar efter sommarn nu ...

ska nog bara kika på tv nu tills det är läggdags tror jag. finns inte så mkt annat att göra mer än plugga då men har ingen större lust te det :P..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0