har jag blitt lurad?

Satt och plugga i min lugna ro och det plingar helt plötsligt på dörren :/.. stod en man utanför och det visade sig att han var från hyresgästföreningen, han kom in och berätta om förmåner och liknande att det var en trygghet om man hyrde lägenhet mm ni kanske redan vet vad dem gör men i alla fall lyckades han lura på mig detta :/ har jag gjort rätt eller fel??? fan jag hatar sånt här, blir alltid så tveksam och tror att det är nått annat hyckleri hehe men han verka snäll och allt han sa är ju bra plus att man då fick lite rabatter här och där, det sorliga är ju att det kosta 80kr varje månad fast jag fick jan o feb gratis nu men sen betalar jag ...
är det nån av er som är med i hyresgärsföreningen och är nöjda/missnöjda med dom får ju jätte gärna säga till mej så jag blir lite mer säker på vad jag har gjort...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0