Härliga lugna sköna söndag =)

Hej

jag brukar inte vara ett så stort faan av söndagar men idag är det bara såå skönt att få slappna av lite och inte ha nått värre plugg som hänger på ens axlar UNDERBART =)
Jag sov typ te halv 11 idag sen gick jag ut på en härlig promenad i typ en timme sen blev det frukost och nu sitter jag i soffan och kikar på tv samtidigt som jag har datorn i knät ;) ..

Tentan är gjord nu i alla fall =D känns gött men jagvet inte om det gick så jätte bra jag svara på alla frågor i alla fall och jag gjorde så gott jag kunde tyckte jag så nu e det bara att vänta o se, skulle jag få omtenta är ite det hela världen faktiskt..
Skrev tentan på 1 1/2 timme typ sen efter så följde jag med Simone hem =) kika på hennes nya lya sen laga vi till tacos och kolla på film, blev en lugn kväll, de flesta gick ut och festa men jag kände inte att det fanns nån ork till det.. vi kolla på the town och Taxi 1.. the town var skit bra och taxi var en fransk film ganska rolig hehe det e första gången jag sett en fransk film men det gick ju störde mej inte så mkt på språket hehe :P..  åkte hemifrån henne 00.20 och sen när jag kom hem la jag mej me en gång vaa så trött.. det va en trevlig kväll =)..

resterande av dagen blir bara lugn har en artikel på tre sidor som ska läsa tills imorn till den nya kursen :) annars ska jag nog inte ens gå utanför lägenheten tror jag hehe :P..



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0