nyfrissad =)

Hej hej

Nu har jag fått en ny frissa =) det va nervöst kan jag säga när jag satt i stolen sen blev det inte toning heller i mörk färg utan jag gjorde blonda slingor istället för att frisören tyckte det..
jag blev nöjd det blev ju inte blont som tur va utan det blev som guldbruna slingor så nu ser det ut som håret fått mer liv sen klippte jag ju lugg ;) det e ovant men jag gillar det faktiskt, jag har ju klippt lugg förut men det blev inte alls snyggt men nu blev den längre och tjockare mkt finare, det kommer nog att ta ett tag innan jag vänjer mej helt nu pillar jag på luggen typ hela tiden hehe det känns så konstigt att det ligger på ögonbrynen.

Så här blev det i alla fall =)



nu har jag ju inte styleat det men ni ser ju hur det blev i alla fall =) fult? snyggt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0