Ont ont ont AJJJJJJ....

ont i hela kroppen nu efter att jag har släpat tunga kassar med mat från stan, skakar som en aspelöv och nacken är stel och armarna känns som spagetti :( hade inte vart fel me lite massage nu....

jag kom i alla fall iväg och handla =) och det e jag glad för hehe.. det tog ett tag på uni men vi blev klara tillslut så det e gött nu är det bara att träna på redovisningen ;) åkte till Willys typ halv 5 och va hemma typ 18.45 hehe det e inte bara bara att åka och handla :P man önskar verkligen att man hade bil i de lägena :P...
det gick ingen buss från stan hem till mej så jag tänkte att jag går väl då för det e ju inte så långt men jag hade nog inte tänkt så mkt på den förbannade backen, hundra trappsteg och backar typ höll ju på att stupa..

nu e kylskåpet fullt i alla fall och denna kvällen kommer jag nog bara ligga i soffan typ som en död fisk :P.. får försöka masera mina axlar lite själv oxå :P..

but i love willys sååååå billigt i like it ;)





Kommentarer
Postat av: Madde

Stackare, finns inget värre än att bära dessa jäkla matkassar!! :/

Jo jag är ledig helgen den 4-6februari. :) Då vore de trevligt med ett besök. :P

2011-01-18 @ 20:16:21
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: louise

det går ju faktiskt en buss förbi dig =)

jag saknar våra resor till willys faktiskt =)

vi kan åka och handla när jag kommer till dig =P tihi

2011-01-21 @ 12:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0