PLUGGA PLUGGA PLUGGA!!!

Nu har mor och far åkt hem (tror de länta hem te skogen nu efter att ha vart i stan två hela dagar) lite skönt att jag får sova i sängen i natt oxå hihi men annars har det vart mkt trevligt att haft dem här =)

Idag var vi uppe tidigt jag skulle te stadshotellet och mamma till uni tidigt så jag va redan vid hotellet kl 8 och kl 9 hade vi redovisning vår grupp =) det gick riktigt bra faktiskt jag va hyper nervös i början men det släppte efter ett tag så jag gjorde inte bort mej och jag sa allt jag skulle säga så jag tycker det gick as bra =D är jätte nöjd och jag är glad att denna dagen snart är över bara imorn kvar nu då det är tenta sen kan man slappna av lite LÄNGTAR =)..
va klara 12 på stadsotellet typ då var det bara att åka direkt hem laga till nån mat och sen kom christian me nyckeln te förrådet och vi stod och tjöta lite en stund, slängde i sej maten sen upp till uni te charlotte och plugga på tentan :P..
sen kom mamma o pappa o hämta mej där när mamma va klar på skolan så har inte vart hemma så länge nu.. ska sitta och plugga lite till men vill inte plugga för mkt för då rör jag bara ihop allt så det får väl bli en stund nu innan jag lägger mej sen får jag läsa imorn innan tentan oxå ...  känns hyffsat bra så vi får väl se vill bara få det överstökat nu..




Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Grymt fin blogg! Allt bra med dig? Kram

2011-01-21 @ 21:22:23
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0