Promenad

va ute på en 40min promenad i solen innan frukost =) härligt fast att det e sol ut så va det jävligt kallt i skuggan och mina ben frös nästan ihjäl hade typ ingen känsel i låren och de va knallröda när jag kom in :/ nu börjar de få upp värmen igen =)

ledig idag från uni men det blir att plugga ändå har en artikel som ska läsas och skrivas frågor till så det ska jag nog göra nu så snart som möjligt så jag får det gjort =)

senare idag kanske man ska åka och träna men det beror på om Simone känner att hon har tid annars blir det att bara vara hemma.
ikväll är det GLEE =D och idag gästar Britney Spears serien hihi tror det kommer bli ett bra avsnitt ;)



kram //mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0