tandläkarn

Nu e jag hemma igen :/ har vart i bengstfors länge nu blev ju tidigt imorse. jag åkte me mor ner till bengtsfors 06.45 sen va jag hos tandläkarn 07.30 och det tog väl inte mer än 10-15 min så då va jag ju klar innan 8 och ingenting var öppet plus att jag inte hade nån bil så jag kunde åka hem så satt hos tandläkarn till kl blev halv 9 då öppna kickis så då satt jag där i 1 1/2 timme till affärerna öppna, då gick jag lite och kiaka i affärerna och jag hitta mig ätligen en kavaj =D halva priset på My Shop =) va halva priset i typ hela butiken :P. halv 11 kom syrran ner te bengtsfors så då va jag me na te arbetsförmedlingen sen gick vi lite till i affärer och då blev det ett linne till för mig på my shop hehe så nu e partykläderna fixade till på onsdag =D
sen beställde jag klipp och toning tid oxå och dit ska jag redan imorn faktiskt så jag blir snygg i håret hehe =D så fick en del ären uträttade ;)..

är ganska trött nu så ska kanske ta en tupplur innan man börjar me maten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0