livet leker =)

Hej hej

Just nu känns det lite såå =) jag har underbara vänner och en underbar familj och jobbet funkar det oxå hehe :P...  jag vet att jag e fruktansvärd dålig på att uppdatera här men det händer så mkt annat nu på sommarn så man har inte tid eller ork att sitta och skriva på bloggen.

Hitilst denna sommar har det vart nått varje helg =D va på scotts i håbol förr förra helgen och denna helgen som va var jag på rock i balders hage hehe och helgerna innan det har det vart något annat ;) kul kul :P.. men det e ju bara helgerna man vart ledig annars har jag jobbat på makalös varje vecka, det går upp och ner där men det e hyffsat kul har ju bra arbetskamrater =) nästa vecka ska jag va ledig hela veckan ska bli himla skönt längtar verkligen, nu e det bara tre jobb dar till.. blir nog en lung vecka, hoppas på bra väder så man kan va ute en hel del sen blir det väl förhoppningsvis kusten någon dag =)...

jag har kommit in te hösten oxå så det blir att fortsätta plugga börjar inte förrän sista agu så de e skönt =)..

fint väder idag så ska nog ta mig en sväng ut innan jag börjar jobbet..

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0