22 Juni

God morgon =)

har sovit hela natten men jag drömmer en massa konstigt hela tiden sen vrir jag mej i sängen som en torped,funderar på om jag kanske håller på att bliförkyld :( halsen e rosslig och hostar gör jsg lite då och då och kroppen känns helt ur funktion orkar inte göra nått... får inte bli förkyld nu.. måste orka me jobbet och sene det ju midsommar te helgen och partaj..

det gick sååå himla uselt¨igår på jobbet sämst hitillst sen jag börja jobba :/ va inte alls kul och i måndags gick det jätte bra hmm  hoppas det kommer gå bra idag.. ska bara ta detlungt nu och va hemma tills jag börjar så jag är fit for fight när jag kommer te jobbet =)..

Längtar riktigt mkt nu tehelgen =D ska bli riktigt kul.. på fredan blir det midsommarfirande i Ärtemark i bytes Lada och på Lördan blir det dans på bana och förfest på Ågårn hehe.. kanske inte säger er så mkt men midsommar e den bästan helgen på året typ =D...




Nu ska jag göra mig frukost sen kanske jag ska ta tag i städningen och börja packa inför helgen =D

//Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0