8 juni

Hej

Nu är det SOMMARLOV =) känns hur bra som helst e så skönt att man gjort ett år på universitetet vem kunde tro det om mej liksom hehe, får nog säga att jag e ganska stolt.. '

Idag hade vi vår sista dag i skolan och vi hade redovisning för vårt projektarbete som vi har hålt på med i lite mer än en månad så det va skönt att bli klara med det och det gick faktiskt jätte bra =) just när vår grupp var uppe och redovisa åska det som bare den :/ det var ett slag som nog inte slog ner alls långt ifrån där vi satt, alla i klassen skvatt och hoppa nästan ur stolarna för shit va det small till..
Nu är det dock fint igen men det e fortfarande väldigt klibbigt varmt ute så det kommer säkert nått mer..

Börjar jobba redan imorn på mitt schema så man blir ju inte ledig så men man e fri från skolan i alla fall =) sen i helgen åker jag hemhem =) och sen nästa vecka åker jag till gbg en kort weekend me Madde tors - sön =) ska bli jätte kul =) då blir det slottskogen, liseberg, shopping och inflytningsfest =D och helgen efter e det midsommar hehe så det kommer nog gå ganska fort men ska försöka njuta av varje dag =D


ganska vackert ändå men det är egentligen hemska krafter..
häftigt va naturen kan åstakomma

//Mika


Kommentarer
Postat av: sofia

FIN BLOGG! :D

2011-06-12 @ 09:29:03
URL: http://blogg.veckorevyn.com/soffanplace

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0