en helg i göteborg =)

Hej hej

Nu har jag komme upp te karlstad ska snart göramig klar för jobb men tänkte skriva några rader om helgen som spenderades i Göteborg =D.

Torsdag morron åkte jag från karlstad och hem till torrskog, va hemme en liten stund sen mötte jag upp Madde bengtsfors kl 13 sen åkte vi till Långed och hämta hennes mor och sen åkte vi till Göteborg =) torsdan blev lugn va väl i göteborg 16 nånting kommer inte ihåg.. På fredan så åkte vi till Liseberg =D ÄLSKAR LISEBERG och vi hade faktiskt tur me vädret det regna på möra men sen kom allt solen och det blev riktigt fint ute =) åkte självklart nya atmos fear hihi tyckte den va goo faktiskt även om man kom väldigt väldigt högt upp så tyckte jag om den men jag tror nog aldrig att nått kan slå balder hehe :P.. halv 9 tror jag kl va då åkte vi hem te Madde och sen åkte vi ut på en lite tur hehe leta upp vart metaltown var och vi hitta det allt teslut va skit mkt folk där, åkte bara förbi så stanna aldrig,sen blev det donken innan man åkte hem och la sig.. På lördan så sov vi ut rätt länge sen åkte vi te systemet och handla och efter det åkte vi direkt ut till callo, Maddes syrra =) hjälpte callo med lite grejer till inflyttningsfesten och sen vid 15 kom de första och sen kl 18 börja festen =D super goo mat och gott sällskap hade jätte trevligt =) På söndan så åkte vi hem till lugnet igen åkte typ 12.30 så va hemma typ 15 sen blev kvällen väldigt lugn lite sleten sen lördan va man ju hehe...


Dennis var med de fösta timmarna på liseberg =) här åker madde med Dennis (till vänster) lilla uppskjutet/höjdskräck hehe nån ting me groderna hette den :P..



när vi stod i kön till atmos fear =) fick se skräckslagna och glada ansikten när de åkte upp och kom ner hehe =D

Nu ska få i mej nått att äta sen måste jag göra mej klar för jobbet =)

kram//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0