31 mars 2011 - hemhem =)

Hej

Nu har jag äntligen lämnat in hemtentan =D är såååå skönt nu kan man ta helgen ;)... åkte till uni typ kl 10,skrev ut tentan sen vänta jag på charlotte och simone så lämna vi in dem samtidigt hehe.. lycka haha...
Efter uni så gick jag och simone i stan och kika i lite affärer sen käka vi på waynes oxå, har typ ingen mat hemma så det va gött att få det gjort =)...  jag köpte inget annat men va sugen på en jätte fin ring som fanns på glitter men jag fick skippa den måste tänka på att jag inte e så rik hehe...

Nu ska jag diska och vika tvätt sen blir det att packa, 16.55 går bussen hemhem så kommer pappa och hämtar mig i Årjäng.
ser fram imot helgen =) imorn ska vi kolla på nått gulligt hehe och sen på lördag så blir det 20års fest för sandra =D ska bli riktigt skoj och jag ska använda mina nya kläder =)...

ska ställa mig med disken nu..

have a nice day =D //mika

Kommentarer
Postat av: Em

ååh tack så mkt,, ska se sen om jag får till det :)

2011-03-31 @ 14:02:24
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0