Fre 11 mars 2011

Hej

Nu har Lollo åkt hem te skogen så nu har jag tid at blogga lite hehe.. Vi gick ut 12 och kolla lite i stan sen 15.10 så kom Bussen som Lollo skulle åka med hem.
Jag köpte mej tyg som jag nu har hängt upp vid sängen hehe inte jätte snyggt men det funkar det e mest för att det ska skydda väggen..

Igår så åkte Lollo med te kronoparken där hon hälsa på nathalie medans jag var i skolan på en JÄTTE tråkig grupplednings grej :/ höll på att somna allvarligt hehe.. känner inte för att skriva detta arbete men jag hoppas det blir bättre ska leta upp lite material och sånt nu i helgen sen på måndag ska vi börja skriva hoppas det blir bättre då..
på Kväll sen tog vi det bara lungt gjorde pannbiffar =D.

har just käkat lite pizza bitar som va kvar sen i onsdags och nu blir det nog bara lungt fram till 18 då ska jag tvätta :/ har sjukt mkt tvätt men jag vet inte om jag kommer tvätta allt eftersom det kostar här att tvätta :/ bättre att dra me hem då hehe...

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0