Full rulle ;)

Hej hej =D ¨

Det har gått i ett så jag kan faktiskt säga (nästan) att jaginte har haft tid att blogga.. 

Igår var det verkligen full rulle från möra te kväll, var redan uppe vid halv 7 i stugan och då börja vi städa allt skulle skaks, dammsuga, torka golv och hyller mm så det tog sin lilla tid plus att packa allt och så hehe, va klara vid tio och då åkte vi direkt mot karlstad, käka i stöllet sen va vi Framme i Karlstad 14.30. Mor och far åkte hem och jag duscha och så innan Ellen kom vid 17 då åkte vii te donken och käka innan vi gjorde oss i ordning. halv 8 tog vi bussen upp te uni sen va vi på black and white party hos Emelie och Bob =) va riktigt mkt folk där hehe men det va riktigt trevligt sen vid 22.30 typ åkte vi till nöjes och såg The Ark när de spela =D SKIT BRA.....

Idag vakna vi upp sleta typ kl 11 så tog det extremt lungt och kolla vasaloppet hehe kl 14 åkte vi te stan och käka mat sen drog vi te Bengtsfors runt 16..
så det har verkligen gått i ett och det e inte slut än nu e jag hemma inatt sen imorn ska jag te läkarn och på eftermidan hoppar man på bussen upp te karlstad och Lollo hänger me från Långserud =) hehe ingen vila hehe but i like it bättre de än att inte ha nån ting att göra...

en bild från härliga sälen =)


uppe vid toppstugan i hundfjället <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0