Sälen 110301

hellu =)

Idag blev det första dan i backen :) va härligt att åka slalom igen dock blev vädret inte som vi trodde det har vart halvt mulet hela tiden och det blåste nästan storm så det gick knappt att va uppe på toppen så åkte nog mest i backarna nedanför. var i Lindvallen hela dagen idag =) sen va vi och gick lite i affärer och sen blev den en tur ner te sälen by oxå =) har inte vart i lindvallen på några år så det e sjukt mkt nytt som byggts upp men det e jätte snyggt och bra och det stora bygget EXPERIUM som ligger där herregud vilket bygge,badäventyrs land, bio, bowling, stor restaurang och några pubar man fick en WOW känsla när man klev in där vill jag love skit häftigt hehe..

Imorn ska vi ta en dag i Hundfjället och Tandådalen =) hoppas på bättre väder, det ser så ut men tyvärr kommer det väl blåse en del imorn me..

va ju i trysil igår oxå, va en bit dit och det va en dålig norsk väg hehe gick upp och ner typ hela tiden :P... Trysil ligger nere i en håla men trysil fjället är stort va uppe och cheka läget sen åt vi på en restaurang där, men jag söger då det man kunde inte tro man va i norge och man kolla bort från priser och skyltar hehe för hörde inte en enda norsk va svenskar överallt hehe... tror det är rätt branta backar där men det skulle va skoj att testa nån gång men det e ju förbaskat dyrt...

har mor o fars dator så vet inte riktigt hur jag ska föra över bilder men det kommer nån gång får väl se om jag fixar det hehe :P

Nu blir det nog snart sängen för mig innan jag slocknar här i soffan man blir sjukt trött efter en heldag ute i friskan luften ;)

Kram//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0