tis 22 mars 2011

Go morron =)

Jag orka inte blogga igår efter jag kom hem från skolan va så himla trött efter att vi var på skolan 8-16 typ, vihade vår presentation påmorronen sen satt man bara och lyssna på alla andra, en del va intressant men det blev oxå väldigt lång tråkigt och man fick träsmak i röva typ.. somna i soffan efter jag hade åte mat och vakna precis innan BB börja hehe...

Nu är man ledig en hel veckan :/ det e gött men jag vette fan va jag ska göra hehe redan rastlös men idag ska jag me Ecatrina till Bergvik en sväng =) ska inte mötas på torget förrän 13.30 så det e ett litet tag kvar och innan det har jag tänkt att jag ska ringa några samtal bla te Halden om jobb =)

Fick en dubbeltriss av pappa när jag va hemma och på den vann jag 50kr hehe så jag tog ut två nya enkel lotter vann 50kr igen så tog ut två nya vid uni och på dem vann jag 75kr så tog ut tre nya här i stan och jagvann 50kr hehe så ska ta ut två nya på bergvik idag hoppas jag kan få en liten större vinst =D wish me luck ;)


Kram //Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0